E-kartkówki i elektroniczne sprawdziany


Tematyka szkolenia: 

Aplikacje edukacyjne umożliwiające przeprowadzanie elektronicznych kartkówek i sprawdzianów

Adresaci szkolenia 

Dyrektorzy i nauczyciele wszystkich poziomów kształcenia, którzy chcą wprowadzić elektroniczne kartkówki i sprawdziany jako alternatywę dla tradycyjnych i papierowych wersji.

Opis szkolenia 

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aplikacją Kahoot oraz Socrative Teacher umożliwiającymi przeprowadzanie kartkówek oraz sprawdzianów przy pomocy urządzeń mobilnych lub komputerów. Dzięki tym programom wzrasta zaangażowanie uczniów oraz chęć działania i rywalizacji o najlepsze wyniki. Z kolei dla nauczyciela jest to oszczędność czasu, ponieważ kartkówki same się sprawdzają, a nauczyciel generuje gotowy już raport. Jest to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych testów oraz wprowadzenia uatrakcyjnienia lekcji.

Czas szkolenia 

3 godziny

Informacje dodatkowe 

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Preferowana liczebność grupy do 10-15 osób. Do przeprowadzenia szkolenia potrzebne są: rzutnik/tablica, dostęp do internetu, tablety, komputery stacjonarne/laptopy 5. Zakładane efekty szkolenia - Umiejętności, które zdobywa uczestnik: - Znajomość działania oraz umiejętność obsługi aplikacji Kahoot z poziomu ucznia oraz nauczyciela. - Znajomość działania oraz umiejętność obsługi aplikacji Socrative Teacher i Socrative Student. - Przygotowywanie sprawdzianów i kartkówek w ww. aplikacjach. - Generowanie raportów z wynikami uczniów po przeprowadzonych sprawdzianach i kartkówkach.

 Informacje o prowadzącym szkolenie

Katarzyna Skrzypczak – Project Manager w projekcie eTornister odpowiedzialna za koordynację projektu, kontakt z klientami, współpracą z wydawcami oraz partnerami. Prowadząca szkolenia dla uczniów i nauczycieli biorących udział w projekcie z obsługi urządzeń mobilnych oraz aplikacji eTornister. Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Magister pedagogiki, specjalności edukacja medialna i technologie informacyjne. Ukończyła również studia podyplomowe na Collegium Da Vinci na kierunku „Narzędzia i systemy publikacji edukacyjnych materiałów multimedialnych”.